دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 12:44
رئیس سازمان سما خبر داد:

پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی ناپیوسته و پودمانی آموزشکده‌های سما

رئیس سما دانشگاه آزاد اسلامی گفـت: پس از تهیه زیرساخت‌های لازم در دوره‌های کاردانی ناپیوسته و پودمانی پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
کد خبر : 13998

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین قلی‌زاده، رئیس سازمان سما با بیان اینکه در سال ۹۴ برنامه‌های جدیدی برای سازمان سما طراحی شده است، گفت: سال گذشته راه اندازی مدارس ورزشی آغاز شد، که امیدواریم تا مهرماه ۳۷ مدرسه راه اندازی شده را به ۵۰ مدرسه برسانیم.


قلی‌زاده ادامه داد: ارتقای سیستم‌های اداری، تغییر و بازنگری سرفصل‌ها، ارتقای کیفی مدارس، مهارت محوری، تهیه آیین نامه‌ها بر اساس اساسنامه مصوب هیات امنا در شهریور ماه ۹۳ از جمله برنامه‌های سازمان سما است.


وی به پذیرش در دوره‌های کاردانی ناپیوسته و پودمانی اشاره کرد و افزود: در فروردین ۹۴ موفق شدیم با تایید هیات رئیسه از تمرکز در دوره کاردانی پیوسته خارج شویم، همچنین پس از تهیه زیرساخت‌ها دوره‌های کاردانی ناپیوسته و پودمانی را نیز در آموزشکده‌های سازمان سما ایجاد می‌کنیم.


قلی‌زاده در خصوص مدارس هوشمند سما گفت: پیش نویس مدارس هوشمند آماده شده، که در صورت اخذ مجوز در سال ۹۴ ابلاغ خواهد شد.


رئیس سازمان سما در پایان اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های سازمان سما، تمرکز بر نظام ارزیابی و ارزشیابی بوده که بسیار پر اهمیت است، چرا که این موضوع تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت خواهد داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان سما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته