دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 09:43

تصاویری متفاوت از کمپین تبلیغاتی دیوید کامرون

پس از آغاز تبلیغات دیوید کامرون تصاویری که از کمپین انتخاباتی او اخیرا منتشر شده است با آنچه در کمپین اتفاق افتاده، بسیار متفاوت است.
کد خبر : 13487

به گزارش گروه بینن‌الملل خبرگزاری آنا، کمتر از یک ماه مانده به برگزاری انتخابات سراسری در بریتانیا، موسسات نظرسنجی در این کشور حزب کارگر را به رهبری اد میلیبند را با اختلافی اندک پیشتاز این رقابت‌ها می‌داند.


میلیبند هفته گذشته برنامه‌های حزب خود در صورت انتخاب در مقام نخست‌وزیری را اعلام کرد. تمرکز اصلی برنامه‌های حزب کارگر بر روی سیاست‌های اقتصادی پایه‌ریزی شده است.


حزب کارگر در حالی اولویت اصلی را تغییر سیاست‌های اقتصادی قرار داده است که منتقدان این حزب ارائه نکردن راه حل‌های مناسب اقتصادی را مهم‌ترین نقطه ضعف این حزب عنوان می‌کنند.


در همین راستا، دیوید کامرون نخست‌وزیر حزب محافظه نیز کمپین تبلیغاتی‌اش را آغاز کرده و دوشنبه در شمال شرقی بریتانیا بود. وی در واکنش به سخنان اد میلیبند گفت: «حزب کارگر تنها می‌خواهد کشور را به عقب برگرداند. به روزهای بدهکاری و بدبختی.»


به گفته تحلیلگران سیاسی، رقابت دو حزب قدرتمند بریتانیا، به اندازه‌ای تنگاتنگ خواهد بود که تکلیف دولت آینده در ائتلاف با احزاب کوچک‌تر روشن خواهد شد.


اما پس از آغاز تبلیغات دیوید کامرون، تصاویری که از کمپین انتخاباتی او اخیرا منتشر شده است با آنچه در کمپین رخ داده، بسیار متفاوت است.


در ادامه تصاویری از کمپین تبلیغاتی دیوید کامرون را می‌بنید که در نمای نزدیک ازدحام طرفداران او را نشان می‌دهد اما از نمای دور این کمپین با استقبال تعداد کمی از هواردارن حزب محافظه کار روبه رو شده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: دیوید کامرون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته