دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1395 - 14:30
در گفت‌و‌گو با آنا؛

فرزاد کوهیان: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد هر هفته بهتر می‌شود/ بازیکنان خارجی کیفیت لیگ را بالا می برند

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه آزاد امسال دو بازیکن برزیلی جذب کرده است و به طور حتم حضور آنها کیفیت لیگ را بالا می برد.
کد خبر : 132105

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از دوشنبه آغاز می‌شود و تیم دانشگاه آزاد در این هفته به مصاف تیم شمیدر با مربیگری مصطفی هاشمی سرمربی سابق دانشگاه آزاد روبه رو می شود.


فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا گفت: «در هفته دوم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف تیم شمیدر برویم. تیم دانشگاه آزاد هفته اول را با پیروزی به پایان رساند و در این هفته هم مقابل تیم شمیدر با مربیگری مصطفی هاشمی روبه رو خواهد شد. به طور حتم رقابت سختی پیش رو خواهیم داشت چرا که هاشمی تیم ما را می شناسد و خودش به عنوان مربی در این تیم حضور خواهد داشته است.»


وی ادامه داد:« تیم ما تمرینات بدنسازی خوبی داشته و از نظر آمادگی جسمانی شرایط بسیار خوبی داریم از طرفی دو بازیکن برزیلی ما هم به تیم اضافه شدند و با بازیکنان هماهنگ هستند.»


سرمربی تیم دانشگاه آزاد همچنین به وضعیت صمد نیکخواه اشاره کرد و گفت: « صمد در حال حاضر در لیگ چین حضور دارد اما هنوز برنامه‌های پلی آف او مشخص نشده و نمی دانیم از چه زمانی به تیم ما ملحق شود.»


وی همچنین به حضور مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی تیم شمیدر اشاره کرد و گفت:« هاشمی از مربیان با تجربه لیگ بسکتبال است و حضورش در هر تیمی می تواند موثر باشد. اما قانون لیگ بسکتبال این است که روزی یک مربی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. در حال حاضر ما در ابتدای فصل هستیم و هر تیمی تلاش می‌کند تا امتیازات لازم را بگیرد. تیم دانشگاه آزاد هم هر هفته بهتر تز قبل می شود.»


کوهیان در ادامه عنوان کرد:« ما در هفته اول شروع خوبی در زمین داشتیم اما در بخش هایی از بازی تمرکزمان از بین رفت که توانستیم در تایم استراحت از نظر فنی شرایط را به خوبی پیش ببریم و پیروز میدان شویم.»


وی در پایان عنوان کرد:« تیم ما امسال دو بازیکن خارجی در اختیار دارد که فکر می‌کنم همین موضوع کیفیت لیگ را بالا ببرد. خوشبختانه دانشگاه آزاد از ما حمایت کرده و ما مشکل سخت افزاری و مالی نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته