دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1395 - 15:37

پورمختار: جوّ مجلس به دو گزینه از وزرای پیشنهادی مناسب است/ مشکل وزارت آموزش و پرورش وزیر نیست

یک نماینده مجلس گفت: جوّ مجلس نسبت به دو گزینه پیشنهادی برای وزارت‌خانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان مناسب است.
کد خبر : 130159

محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره احتمال اخذ رأی اعتماد سه گزینه پیشنهادی برای مسئولیت وزارت، اظهار کرد: به نظر می‌آید جو مجلس نسبت به دو گزینه پیشنهادی برای وزارت‌خانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان مناسب است ولی نسبت به گزینه معرفی شده برای آموزش و پرورش اما و اگرهایی وجود دارد.


این نماینده مجلس درباره ارزیابی خود از تغییر در کابینه یازدهم گفت:‌ تغییر و تحول خوب است ولی بشرطی که دولت از وزیر جدید حمایت کند. از طرفی سمت و سوی تحول باید در راستای نیاز و اهداف فوری کشور باشد. الان در حوزه ورزش و آموزش و پرورش مشکل فوری نداریم. هرچند مشکلاتی هست اما از سوی وزیر نیست بلکه مشکل از حمایت‌های دولت است و اگر آقای دانش آشتیانی هم بیاید تفاوتی نمی‌کند و همین مشکلات خواهد بود.


فردا جلسه رأی اعتماد به سه گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی سه وزارت خانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور رئیس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته