دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 16:42

معاون وزیر کشور خواستار اثرگذاری بیشتر اقدامات فرهنگی در حوزه امنیتی شد

معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور گفت: رعایت قانون‌گرایی، برخورد منطقی با موضوعات، عنایت بیشتر به کارهای فرهنگی در حوزه مسائل امنیتی و تشخیص دقیق و انتقال مسأله برای حل موضوعات مورد توجه است.
کد خبر : 12798

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور در نشست تخصصی معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی، مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌های کشور اجرای عملی همدلی و همزبانی را در صحنه تصمیم گیری مسلتزم انجام اقدامات عملی در خصوص سرمایه‌های اجتماعی دانست و گفت: پاسخگویی و ایجاد نیاز آفرینی واقعی از الزامات ایجاد همدلی است.


وی ادامه داد: اگر به دنبال رضایتمندی در جامعه هستیم باید به دنبال نیاز آفرینی منطقی و صحیح باشیم‌.


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر اتخاذ روش‌های کم هزینه برای اشراف سیستم‌های اطلاعاتی و انجام تدابیر لازم تأکید کرد و گفت: سیستم‌های اطلاعاتی نباید به گونه‌ای باشند که مردم احساس نا امنی کنند، زیرا که اشراف اطلاعاتی ما برای ایجاد تأمین امنیت و صیانت از مردم است.


ذوالفقاری گفت: رعایت قانون گرایی، برخورد منطقی با موضوعات، عنایت بیشتر به کارهای فرهنگی در حوزه مسائل امنیتی و تشخیص دقیق و انتقال مسأله برای حل مسائل از موضوعات مورد توجه است.


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اظهار امیدواری که در پایان سال شرایطمان به گونه‌ای باشد که در عمل شاهد تحقق شعار محوری سال 94 در همه امور کشور باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته