دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1395 - 16:52

دریادار سیاری: شهید شیرانی نشان داد سرباز ولایت است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شهید شیرانی نشان داد سرباز ولایت است و تمام تلاش خود را برای تحقق امر ولی در مکران به کار گرفت و اگر امروز پرچم ایران اسلامی در آب‌های آزاد برافراشته می‌شود به برکت خون این شهداست.
کد خبر : 117163

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: شهید شیرانی نشان داد سرباز ولایت است و تمام تلاش خود را برای تحقق امر ولی در مکران به کار گرفت و اگر امروز پرچم ایران اسلامی در آب‌های آزاد برافراشته می‌شود به برکت خون این شهداست.


سیاری ظهر امروز در مراسم تشییع امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش ضمن تقدیر از حضور مردم اصفهان در این مراسم افزود: نیاز امروز جامعه ما بصیرت و حرکت در خط شهداست.


فرمانده نیروی دریایی ارتش تعهد، ولایتمداری، تدین و ایثارگری را از جمله ویژگی‌های بارز شهید شیرانی بیان کرد و گفت: سال 1386 که فرمانده کل قوا دستور حضور در سواحل دریای عمان و توسعه منطقه مکران را صادر کردند، شهید شیرانی با قبول تمام محرومیت‌ها به همراه خانواده‌اش در این منطقه حضور داشت و تلاش زیادی برای آبادنی و سازندگی آن منطقه کرد.


امیر دریادار سیاری ادامه داد: شهید شیرانی نشان داد سرباز ولایت است و تمام تلاش خود را برای تحقق امر ولی در مکران به کار گرفت؛ اگر امروز پرچم ایران اسلامی در آب‌های آزاد در برافراشته می‌شود به برکت خون این شهداست.


وی تصریح کرد: امروز نیروی دریایی ارتش دوشادوش دیگر نیروهای مسلح در اجرای فرامین رهبر انقلاب تلاش مستمر دارد و در دفاع از مرزهای آبی از هیچ تهدیدی نمی‌هراسد.


گفتنی است، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دریادار غلامرضا شیرانی ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح از میدان فیض به گلستان شهدا تشییع و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد. این شهید هفته گذشته پس از بازگشت به دلیل عوارض دفاع مقدس به شهادت رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته