شنبه  04  اسفند  1397
جمعه , 16 آذر 1397 ساعت 18:58

دکتر طهرانچی خبر داد:

معافیت یک ترمی از پرداخت شهریه برای دانشجویان کارشناسی که در دوران تحصیل ازدواج می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ازدواج می‌کنند به طور کامل از دادن شهریه ترمی که در آن قرار دارند معاف می‌شوند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا دکتر محمد مهدی طهرانچی درباره خبرهای خوش دانشگاه آزاد به جامعه دانشگاهی به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: ما این قول را می‌دهیم که با ارائه خدمات بیشتر، علمی کردن دانشگاه و برآورده کردن خواسته‌های مطلوب دانشجویان، هر سال 16 آذر خدماتی که در طول یک سال ارائه داده‌ایم را اعلام کنیم.

وی افزود: برای شروع، اولین خبر خوب برای دانشجویانی است که در طول تحصیل ازدواج می‌کنند؛ ما بایستی یک هدیه گران‌بها به آنان بدهیم. اگر این دانشجویان در مقطع کارشناسی باشند به طور کامل از دادن شهریه ترمی که در آن قرار دارند معاف می‌شوند.

طهرانچی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد که ازدواج کنند اگر در مقطع تحصیلات تکمیلی باشند تا 50 درصد به شهریه‌شان تخفیف خواهد خورد؛ همچنین نکته مهم دیگر آن است که بتوانیم ارتباط حداکثری با دانشجویان در بحث ارائه خدمات داشته‌باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیام‌رسان رسمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: از پیام‌رسان دانشگاه که تمامی فعالیت‌های ما را بررسی می‌کند فردا رونمایی خواهد شد که پل ارتباطی میان دانشجویان و نظام اداری دانشگاه آزاد خواهد بود.

وی درباره توسعه خوابگاه‌‌های متأهلی گفت: توسعه این خوابگاه‌ها یکی از برنامه‌های مهم ماست؛ سن ازدواج در کشور حدود دو سال افزایش پیدا کرده است و 50 درصد جوانان در دانشگاه‌ها حضور دارند؛ متاسفانه در یک سال گذشته صرفا به خوابگاه‌های مجردی توجه داشته‌ایم که این موضوع به خودی خود باعث افزایش سن ازدواج شده است.

طهرانچی اذعان کرد: طبق رویکرد جدیدی که در نظر گرفته‌ایم، به کلیه واحدها برای گسترش خوابگاه‌های متاهلی دستور داده ایم چون در بسیاری از شهرهای کشور دانشجوی بومی وجود دارد و به همین دلیل نیازی به خوابگاه‌های مجردی نیست؛ اصل این است که فضا را برای درس خواندن همراه با خانواده برای دانشجویان فراهم کنیم.

منبع: ایسکانیوز

انتهای پیام/4002

کنفرانس آسایهل 2018 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

کنفرانس آسایهل 2018 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

سامانه پیام‌رسان دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

سامانه پیام‌رسان دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

دانشجو ریل‌گذار فرهنگ در دانشگاه است

دانشجو ریل‌گذار فرهنگ در دانشگاه است

توسعه هوشمند منطقه‌ای باید توسط دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود

توسعه هوشمند منطقه‌ای باید توسط دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود

جهاد علمی، رسالت دانشجو در جامعه کنونی است

جهاد علمی، رسالت دانشجو در جامعه کنونی است

17/11/1397 03:01:54 ب.ظ
من دانشجوي دانشگاه آزاد واحد پرند هستم. امروز رفتم پرسيدم ميگن هيچ بخشنامه اي تا حالا براشون نيومده! چقدر طول ميكشه تا بدستشون برسه؟!!!
14/11/1397 10:40:13 ق.ظ
سلام.من دانشگاه ازاد اصفهان واحد خوراسگان درس میخونم و 8 شهریور 97 ازدواج کردم و الان که رفتم دانشگاه گفتن نه ب شما تعلق نمیگیره و از مهر باید ازدواج کرده باشین درحالی ک من دانشجو بودم که ازدواج کردم هنوزم دانشجو ام و همسرمم هم دارن ارشد میخونن. الان تکلیف چیه؟؟
09/11/1397 02:15:40 ب.ظ
دانشگاه ازاد ابادان میگن این بخشنامه نیومده دخترم دی ماه امسال عقد کرده
08/11/1397 12:12:56 ب.ظ
سلام من97.2.10عقدکردم ایااین طرح مشمول من هم میشود من امروزرفتم دانشگاه گفتن این طرح تنها به کسانی تعلق میگیرد که ازتاریخ97.10.12عقدکرده باشند.
02/11/1397 02:04:55 ب.ظ
سلام من دانشجو دانشگاه ازاد تهران شمال هستم . هیچ بخشنامه ایی براشون فرستاده نشده لطفا بفرستین براشون بخشنامه رو. ترم اخر هستم و ترمم تموم شه نمیتونم استفاده کنم :(
30/10/1397 06:44:00 ب.ظ
من نودوپنج ازدواج کردم ولی دانشگاه میگه ابلاغیه اومده که فقط دانشجویانی که این ترم ازدواج کنند وقتی نمیتونن یه حرفی عملی کنند چرا میگن هرکس درطول دوران تحصیل ازدواج کنه چه کسی قرار پیگیر باشه لطفا راهنمایی کنید
16/10/1397 08:09:26 ب.ظ
سلام من دانشجوی پرستاری واحد نراق هستم میگن هیچی برای ما نیومده و ما خبر نداریم و نمیدونیم کی بخشنامه میشه، الان موقع امتحانات هست و باید شهریه رو بدیم اگه خبری هست زود باشید تورو خدا ، کی بخشنامه میشه؟؟؟ زیر همین نظر جواب بدید لطفا ممنونم
10/10/1397 10:27:54 ق.ظ
متاسفانه مسئولین ما حرف زیاد میزنن ولی خبری از عمل کردن به آن نیست آقای مسئول شما جیب ما رو نزن ....
10/10/1397 08:40:32 ق.ظ
منم رفتم دانشگاه گفتن هنوز ابلاغیش نیومده!!! من نمیدونم چجوری اعلام کردند که هنوز خود دانشگاه خبر نداره!
09/10/1397 09:34:42 ب.ظ
این گفته اقای طهرانچی را که اصلا دانشگاه آزادیهای شهرستانها قبول ندارن و میگویند دستورالعمل برای ما نیامده و تخفیف شهریه نمی‌دهیم....
10/10/1397 09:22:30 ق.ظ
با سلام و احترام خدمت مخاطب محترم در صورت امکان نام دانشگاه و شهرستان را اعلام بفرمایید با تشکر
01/10/1397 07:56:00 ب.ظ
آقا خواهشا بخشنامه هاشو بفرستید تورو خدا اینقدرم تبصره و شرایط بهش ندید که کلا از صد درصد متاهل ها یک درصدم شامل نشه..
30/09/1397 08:15:28 ب.ظ
با سلام کی بخشنامش میاد پس من ترم آخر هستم اجبار کردن از یکم دی‌ماه باید شهریه رو پرداخت کنم اگه واقعن این حرف عملی بشه خواهشمندم سریع بخشنامش را به دانشگاهها ابلاغ کنید
27/09/1397 09:17:39 ب.ظ
به جای حرف های غیرعملی، شماره و تاریخ بخشنامه ابلاغی رو از طریق اخبار اعلام کنید
20/09/1397 08:11:39 ب.ظ
من امروز رفتم دانشگاه !! گفتند هنوز بخشنامه نیومده !! گفتمش کی میاد ؟ میگه معلوم نیس !! گفتمش اخه اخبار گفته استارت خورده !!؟ گفت اخبااار میگه !! ما بخشنامه و دستور العمل می‌خواییم !!!!
17/09/1397 12:05:51 ب.ظ
من دوسال قبل در حين تحصيل در دوره تحصيلات تكميلي ازدواج نمودم ايا شامل ما هم مي شود؟
17/09/1397 11:48:40 ق.ظ
من دوسال قبل در حين تحصيل در دوره تحصيلات تكميلي ازدواج نمودم ايا شامل ما هم مي شود؟
16/09/1397 10:07:10 ب.ظ
ایووووول یعنی ابلاغ شده یا باید هی بریم دانشگاه و بگن چیزی برامون نیومده!!؟؟
16/09/1397 09:55:14 ب.ظ
کاش به مربیان بدبخت در حال تحصیل دکتری با حقوق سه و نیمی که دو تومنش را از آنها باز می ستانید هم فکری می کردید.زیر فشار له شدیم.فقط به خودکشی یا استعفا و خودسوزی فکر می کنیم.

ویژگی‌های "بیانیه گام دوم انقلاب" و وظایف رسانه‌ها چیست؟

افزایش حقوق کارگران و کارمندان بی‌ربط با تورم

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه 28 بهمن

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه 29 بهمن

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه 1 اسفند

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های پنجشنبه 2 اسفند

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 28 بهمن

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه 30 بهمن

دانشجویان دهه چهارم انقلاب، فهیم و بصیر هستند

علم عزت و اقتدارآفرین؛ علم همراه با رسانه

سرنوشت نامعلوم فرزندان پدران خارجی/گره کور قانون کجاست؟

اوضاع معیشت مردم ناشی از ناکارآمدی دولت است

پشت پرده غائله خیابان پاسداران

محموله‌ کمک‌های بشردوستانه روسیه وارد ونزوئلا شد

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های شنبه 4 اسفند

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های ورزشی شنبه 4 اسفند

انتقاد حامد عنقا به ویژه‌برنامه تلویزیونی جشنواره جام‌جم

تأثیرFATF بر نرخ ارز/اکشن‌پلن دسترسی‌های ضدتحریمی را ازبین می‌برد

چرا زیاد می‌خوابیم؟/ رهایی از پُرخوابی با طب سنتی

حقوق کارگران ایرانی جزء کمترین حقوق کارگران دنیاست