دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1395 - 12:58
اجرای طرح بوستان محله من آغاز شد؛

رسیدگی فوری به رفع نواقص و مشکلات بوستان‌های مرکز شهر تهران

شهردار منطقه 11 از اجرای طرح «بوستان محله من» با هدف رسیدگی فوری به نواقص و مشکلات بوستان‌های بخش مرکزی شهر تهران از طریق ارتباط شهروندان با سامانه 137 خبر داد.
کد خبر : 112844

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نصراله آبادیان، شهردار منطقه 11، از اجرای طرح «بوستان محله من» در بوستان‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: طرح رسیدگی به پیام‌های فوریتی بوستان‌های محله‌ای، منطقه ای، فرا منطقه ای و جنگلی توسط سامانه 137 از20 مرداد آغاز و تا 20 شهریور ادامه می یابد.


شهردار منطقه 11 به بیان اهمیت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر به بیان خدمات سامانه 137 در این ارتباط پرداخت و افزود: شهروندان می‌توانند موضوعات و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری را از این سامانه 137 با مسئولین شهر مطرح کنند تا در کوتاه‌‌ترین زمان برای رفع آن‌ها اقدام شود.


به گفته آبادیان، طرح بوستان محله من نیز به منظور رسیدگی موضوعی به مشکلات بوستان‌ها برنامه ریزی شده است و با توجه به اهمیت آموزش شهروندان در خصوص خدمات قابل ارائه؛ آموزش چهره به چهره همه روزه ساعت 17 در بوستان رازی انجام خواهد شد.


شهردار منطقه 11 خاطرنشان کرد: این اقدام که در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر در بوستان‌های سطح منطقه و رفع نواقص و کمبودهای موجود انجام می شود؛ رسیدگی به پیام‌های شهروندان را در اولویت قرار داده است.


وی ادامه داد: در این طرح شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137 مشکلات و نواقص وضعیت سیستم روشنایی بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی ، زمین بازی کودکان و وسایل بدنسازی، آبخوری‌ها، موانع فیزیکی، فضای سبز و نظافت، آبنماها، برکه و دریاچه‌ها ، مبلمان پارکی شامل صندلی‌ها، سطل‌های زباله و آلاچیق‌های بوستان های سطح منطقه را مطرح کنند.


به گفته آبادیان اجرای این طرح تا 20 شهریور ماه ادامه دارد و سامانه 137 منطقه 11 نسبت به ثبت درخواست‌های شهروندان و پیگیری رفع نواقص بوستان‌ها اقدام می‌کند.


محدوده شهرداری منطقه 11 تهران 31 بوستان به مساحت 603351 متر مربع در اختیار دارد که با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و قرارگیری در هسته مرکزی شهر تهران حائز اهمیت هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار منطقه 11
ارسال نظر
هلدینگ شایسته