دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1393 - 11:01
در گفت‌وگو با آنا

عطایی: فقط به 3 امتیاز مقابل آلومینیوم فکر می‌کنیم/ تلاش می‌کنیم جایگاهمان را تثبیت کنیم

خبرگزاری آنا: سرمربی تیم والیبال متین ورامین با اشاره به دیدار تیمش مقابل آلومینیوم گفت: حریف ما نتوانسته است نتایج لازم را بگیرد و به همین دلیل با انگیزه بالایی به میدان خواهد آمد.
کد خبر : 101

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص دیدار تیم متین ورامین مقابل آلومینیوم بندرعباس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر والیبال، گفت: همه تیم‌ها در دور برگشت آمادگی بیشتری پیدا کرده‌اند و به دلیل شناخت بالاتری که نسبت به تیم‌های حریف پیدا کرده‌اند، دیدارها حساس‌تر و جذاب‌تر خواهد شد.


وی ادامه داد: تیم آلومینیوم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است هرچند نتوانسته است نتایج لازم را بگیرد. همین موضوع انگیزه این تیم را بیشتر خواهد کرد تا برای پیروزی به میدان بیایند.


سرمربی تیم آلومینیوم ، افزود: از طرفی تیم ما هم برای حفظ جایگاه خود و نزدیک بودن به صدر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز دارد. خوشبختانه بازیکنان آماده هستند و برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت.


عطایی درباره میزان شناختش از تیم آلومینیوم گفت: خوشبختانه شناخت خوبی از این تیم و بازیکنانش داریم. همچنین دیدارهای قبلی این تیم را آنالیز کرده‌ایم و به نقاط ضعف و قوت آن‌ها پی برده‌ایم.


وی با اشاره به این‌که هنوز برای پیش‌بینی پایان مسابقات زود است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام هدف تیم متین در درجه اول رسیدن به پلی‌آف است. هرچند در صدد هستیم با کسب نتایج خوب بتوانیم به عنوان سرگروه راهی پلی‌اف شویم. هرچند کار دشواری است اما تلاش خود را خواهیم کرد. پس از آن برای مراحل بعدی مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنیم.


سرمربی تیم متین ورامین درباره دیدار هفته بعدی تیمش مقابل شهرداری ارومیه، تنها تیم بدون شکست این فصل از لیگ برتر، گفت: بازی سختی خواهد بود. با این حال ما در حال حاضر تنها به دیدار با آلومینیوم می‌اندیشیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته