دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کد خبر : 385066
09 خرداد 1398 - 20:23
صبح امروز؛

دکتر ولایتی با جوان شطرنج‌باز ایرانی دیدار کرد

دکتر ولایتی در آستانه روز قدس با جوان شطرنج باز ایرانی انصراف دهنده از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
IMG_20190530_202656_421.jpg

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، در آستانه فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس، رئیس هئیت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با آرین غلامی جوان ۱۷ ساله و استاد بزرگ شطرنج ایران که حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی سوئد نشده بود دیدار کرد.


در این دیدار که پنج شنبه ۹ خرداد برگزار شد دکتر ولایتی با ابراز خرسندی از اقدام شطرنج باز جوان ایرانی عنوان کرد: اثر این عمل از صدها نطق و اقدام سیاسی بیشتر بود و به عنوان یک ورزشکار جوان نشان دادید که مردم ایران حتی با گذشت چند نسل از انقلاب، کماکان پایبند به مبانی و اصول آن هستند و در روز قدس مجددا با حضور گسترده مردم همانند سال‌های گذشته به وضوح شاهد آن خواهیم بود.


وی افزود: موجب امیدواری است وقتی مشاهده می‌کنیم جوانان و نوجوانانی که دوران انقلاب را ندیده‌اند و نمی‌توانند قبل و بعد انقلاب را مقایسه کنند این گونه تحت تاثیر اعتقادات عمیق انقلاب اسلامی قرار دارند و انگیزه‌های قوی برای اینکه در چهارچوب اصول نظام حرکت کنند در آنان وجود دارد.


در این دیدار آرین غلامی نیز گزارشی از نحوه شرکت در مسابقات جهانی شطرنج و تصمیم خود مبنی بر عدم مواجهه با حریف صهیونیستی در مسابقات جهانی سوئد و بازتاب های آن در داخل و منطقه ارایه کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۱/


ارسال نظر
هلدینگ شایسته