دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1393 - 09:34
در دیدار ورزشکاران صورت گرفت؛

اهدای سه کاپ قهرمانی از سوی مدال آوران دانشجو به رئیس دانشگاه آزاد اسلامشهر

سه کاپ قهرمانی از سوی مدال آوران دانشجو به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر اهدا شد.
کد خبر : 8594

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز، نمایندگان منتخب ورزشکار و مدال آور سه رشته ورزشی والیبال دختران و پسران و تنیس روی میز پسران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، به همراه مربیان، سرپرستان و مسئولان ورزش واحد، طی نشستی با دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از حمایت‌های از ورزش جوانان و فعالیت تیم‌های ورزشی دانشجویی قدردانی و سه کاپ مقام اول مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران – اسفند ۹۳ (به میزبانی واحد شهر قدس)، مقام اول مسابقات والیبال دانشجویان پسر – قهرمانی استان تهران – اسفند ۹۳ (به میزبانی واحد رودهن) و مقام اول مسابقات والیبال دانشجویان دختر – قهرمانی استان تهران – اسفند ۹۳ (به میزبانی واحد تهران جنوب) را به وی اهدا کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این دیدار با قدردانی از زحمات ارزشمند یکایک اعضای تیم، بر جایگاه ورزش در زندگی پرتلاطم امروز تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ورزش جزء لاینفک سلامتی و نشاط در زندگی پرتنش امروزی است.


وی با توجه به موفقیت‌های بیشمار علمی دانشجویان ورزشکار، گفت: ورزش نه تنها مانع تحصیل و پیشرفت علمی دانشجویان نیست، بلکه اهمیت ویژه آن در پیشبرد اهداف علمی آنان نیز بر همگان واضح و مبرهن است.



اسفندیار کسب مقام‌های ورزشی از سوی تیم‌های دانشجویی را جز با روحیه همدلی، کار گروهی و غیرت و تعهد دسته جمعی میسر ندانست و از تلاش و کوشش یکایک اعضای تیم در به ثمر نشستن این موفقیت‌ها تقدیر کرد.








ورزش نه تنها مانع تحصیل و پیشرفت علمی دانشجویان نیست، بلکه اهمیت ویژه آن در پیشبرد اهداف علمی آنان نیز بر همگان واضح و مبرهن است

وی از موفقیت‌های مستمر ورزشی دانشجویان واحد اسلامشهر در عرصه‌های مختلف ورزشی ابراز خرسندی و اظهار کرد: باید ورزش همگانی را در جامعه و به ویژه در دانشگاه بیش از پیش تشویق و همگان را بدان ترغیب کنیم، چرا که ورزش برای سلامت عمومی جامعه و دانشگاه، امری لازم و ضروری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با تقدیر از تدابیر حمایتی دکتر دادگان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی که به ورزش به عنوان ضرورتی برای سالم‌سازی جسم و جان دانشگاه و دانشگاهی نگاه می‌کند، اظهار کرد: خوشبختانه در رأس مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، نگاهی مثبت و حمایتی به ورزش و ورزشکار جاری است و ما نیز تمام تلاش خود را در این زمینه می‌کنیم تا از فعالیت‌های ورزشی دانشجویان حمایت کامل کنیم.


این دیدار با گفتگوی صمیمی رئیس واحد اسلامشهر با مسئولان، مربیان و اعضای تیم‌های سه رشته والیبال برادران و خواهران و تنیس روی میز برادران این واحد دانشگاهی خاتمه یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته