دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی
در پی شهادت تنی چند از خادمان ملت ایران در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، سید پرویز فتاح با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.
کد خبر : 912557

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی شهادت تنی چند از خادمان ملت ایران در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، سید پرویز فتاح با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت در میدان خدمت و مأموریت خادم‌الرضا(ع) حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس فقید جمهوری اسلامی ایران و یاران باوفایش جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، حضرت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده معزز و مردمی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، جناب آقای دکتر مالک رحمتی؛ استاندار جوان، انقلابی و خدوم آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، قلب‌ ملّت عزیز ایران و وفاداران انقلاب اسلامی در جهان را در بهت و اندوه فرو برد و موجبات تألم و تأثر فراوان شد.

ولایتمداری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع و فروتنی و داشتن نگاه انقلابی از ویژگی‌های بارز آن سید عزیز و عالم وارسته بود و در نهایت شهادت در راه خدمت در شب ولادت حضرت رضا(ع)، پاداش نیّات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی او برای خدمتگزاری شد.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده‌های گرامی و داغدار آنها، از درگاه خداوند منان رحمت واسعه برای شهدای خدمت و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس کمیته امداد در پی شهادت آیت الله رئیسی

متن پیام تسلیت سیدمرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ. كَذَلِكَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ. إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

روح بلند حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، سید محرومان و امید دل ایتام و نیازمندان  و جمعی از خدمتگذاران صادق، به ملکوت اعلی پیوست.

ایران عزیز امروز با قلبی اندوهگین در غم از دست دادن بزرگ‌مردی است که دل در گروی خدمت به مردم و اعتلای پرچم معزز ایران اسلامی داشت. مردی از جنس اخلاص، جهاد و مقاومت که تبلور سوز اسلام و سوز خدمت بود و در این مسیر الهی، ثابت‌قدم تا مرتبه والای شهادت پیش رفت.

خادم‌الرضا(ع) و عارف شب‌های راز و نیاز در حرم مطهر ثامن‌الائمه(ع)، محبوب دل محرومان و نیازمندان. سیدالشهدای خدمت و پای‌بند به اصول و ارزش‌های امامین انقلاب که از او چهره‌ای الگو در بیش از چهار دهه خدمت خالصانه ساخت.

دست خدا به همراهت مرد روزهای سخت که پشت و پناه بودی برای یک ملت. دعای ایتام بدرقه راهت ابراهیم عزیز که خداوند را یاری رساندی و به پاداش شهادت رسیدی. بی‌شک دولتمردان خدوم، روش و منش این مرد والامقام را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد و ملت وفادار و قدرشناس ایران نیز جایگاه رفیع خدمت‌گذار خود را برای اعصار در حافظه تاریخی و در قلوب پر مهر خود حفظ خواهند کرد.

شهادت آیت‌الله رئیسی خادم مردم ایران و هیات همراهشان، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار ارزشی آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر( عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و خانواده‌های دغدار این حادثه دلخراش، تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته