دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

متوسط بلاتکلیفی خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های رسوبی ۵ سال است

متوسط بلاتکلیفی خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های رسوبی ۵ سال است
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: طولانی‌ترین مدت زمانی که وضعیت خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های رسوبی بلاتکلیف و در پارکینگ‌های مربوطه باقی مانده اند به طور متوسط ۵ سال است و ما در تلاش هستیم تا در رفع این بلاتکلیفی تسریع کنیم.
کد خبر : 912342

سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: بحث تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های رسوبی در حال حاضر به مدت ۲ سال است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مشخص شدن وضعیت بخشی از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی نیازمندی به وجود آمدن یک سری هماهنگی‌های قضایی است که در حال پیگیری تعیین تکلیف این وسایل نقلیه هستیم و امیدواریم که به زودی سرنوشت خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های رسوبی مدنظر مشخص شود.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنین خاطرنشان کرد: طولانی‌ترین مدت زمانی که وضعیت خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های رسوبی بلاتکلیف و در پارکینگ‌های مربوطه باقی مانده اند به طور متوسط ۵ سال است و ما در تلاش هستیم تا در رفع این بلاتکلیفی تسریع کنیم.

سردار حسینی اضافه کرد: به شرط ایجاد هماهنگی‌های قضایی پلیس راهور هم آمادگی تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های رسوبی را دارا بوده و همانطور که گفته شد، این قبیل موارد به طور ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: عمده دلایلی که برخی از خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها در پارکینگ‌های پلیس نگهداری شده و به عنوان رسوبی از آنها یاد می‌شود، به داشتن پرونده قضائی باز و به دلیل وقوع تصادفات جرحی و فوتی توسط مالک این وسایل نقلیه مربوط است.

به گفته فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا، هم اکنون هزاران دستگاه خودرو و همچنین موتورسیکلت در پارکینگ‌های ویژه این وسایل نقلیه وجود دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته