دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با هدف تولید محتوای فاخر درباره جاذبه‌های تحصیل در ایران؛

فراخوان شرکت در جشنواره هنری سرای دانش منتشر شد

فراخوان شرکت در جشنواره هنری سرای دانش منتشر شد
سازمان امور دانشجویان با هدف تولید محتوای فاخر و ماندگار درباره جاذبه‌های تحصیل در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران فراخوان شرکت در جشنواره هنری سرای دانش را منتشر کرد.
کد خبر : 912296

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان امور دانشجویان با هدف تولید محتوای فاخر و ماندگار درباره جاذبه‌های تحصیل در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و مستندسازی تجربه زندگی و تحصیل دانشجویان بین‌المللی در ایران و همچنین در راستای کشف استعداد‌ها و نمایش آثار ارزشمند در این حوزه، اولین دوره جشنواره هنری سرای دانش را با هدف معرفی جاذبه‌های تحصیلی در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند.

گفتمان‌سازی و افزایش آشنایی دانشجویان بین‌المللی با جاذبه‌های تحصیلی و ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در عین یادآوری ضرورت افزایش هدفمند جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران از مهمترین اهداف این جشنواره علمی فرهنگی خواهد بود.

این جشنواره در سه سطح ویژه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشجویان و دانش‌آموختگان بین‌المللی دانشگاه‌های ایران و دانشجویان و دانش‌آموختگان صاحب ایده و آثار فرهنگی و هنری درباره جاذبه‌های تحصیلی دانشگاه‌های ایران برگزار خواهد شد.

محور‌های جشنواره هنری سرای دانش شامل: ۱- معرفی دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران ۲- معرفی جاذبه‌های تحصیل در جمهوری اسلامی ایران ۳- زندگی مفاخر و اساتید ایران ۴- زندگی دانشجویان بین‌المللی در ایران ۵- جذابیت‌های زبان و ادبیات فارسی برای دانشجویان بین‌المللی می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس https://www.sadanesh.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته