دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 15:21

دلیل عجیب سهیل مهدی برای حضور در سازمان لیگ بعد از برکناری

دلیل عجیب سهیل مهدی برای حضور در سازمان لیگ بعد از برکناری
درحالی که سهیل مهدی مسئول سابق کمیته مسابقات لیگ برتر از سمت خود استعفا داده اما محل رفت و آمد می کند.
کد خبر : 912271

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته گذشته بود که سایت فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر و خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدارسیون فوتبال از سمت های خود استعفا کرده و جایگزینان آنها هم اعلام شدند.

این اتفاق در پی افشای فساد در سال 1400 در باشگاه مس رفسنجان رخ داد. دادگستری کرمان در پی شکایت شرکت مس ایرانیان به سرنخ هایی رسید که برخی از مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و یک رسانه ای در این پرونده نقش دارند. البته این پرونده در حال رسیدگی است و فعلا اتهامات وارده به اثبات نرسیده است.

در همین راستا انتظار می رفت بعد از استعفای سهیل مهدی و خداداد افشاریان آنها دیگر در محل کار خود حاضر نشوند اما بعد از این ماجرا مشاهده شد که سهیل مهدی این روزها در محل سازمان لیگ حاضر می شود و این برای خیلی ها سوال شده که چرا او با وجود استعفا در محل سازمان لیگ حاضر می شود.

پیگیری خبرنگار آنا از سازمان لیگ و همچنین فدراسیون فوتبال به این نکته منتج شد که سهیل مهدی از حضور در کمیته مسابقات به عنوان مسئول استعفا داده و با توجه به اینکه هنوز حکمی از سوی دادگاه نیامده منع قانونی برای عدم حضور در سازمان لیگ ندارد. او البته این روزها دیگر در دفتر سابق خود مستقر نیست. در واقع اگر حکم دادگاه بیاید و اتهام وی ثابت نشود می تواند به عنوان کارمند سازمان لیگ به کارش ادامه دهد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته