دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 12:18
با حضور وزیر بهداشت در مشهد؛

بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور به بهره‌برداری رسید

بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور به بهره‌برداری رسید
بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 912212

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز درمان ناباروری بشری به منظور توسعه خدمت رسانی به زوجین نابارور و در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری با حمایت آستان قدس رضوی در بیمارستان رضوی مشهد با هزینه سه هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال در زیربنای ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع ساخته و تجهیز شده است.

این مرکز ناباروری در آستانه میلاد امام رضا (ع) امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به بهره‌برداری رسید.

این مرکز، دارای بخش‌ های مختلفی اعم از اتاق پزشکان، اتاق‌ های عمل، جنین ‌شناسی، داروخانه و آزمایشگاه تخصصی است و به بیماران و خانواده های نابارور داخلی و خارجی خدمت ‌رسانی خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان رضوی در آیین گشایش این طرح درمانی گفت: از سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ۱۳ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال برای اجرای طرح های عمرانی و درمانی بیمارستان رضوی هزینه شده است.

فریدون نوحی اظهار کرد: این طرح ها شامل طرح درمان ناباروری، توقفگاه طبقاتی، طرح ام آر آی، براکی تراپی، تجهیزات و اموال خریداری شده از سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۲، تجهیزات پزشکی بخش آنژیوگرافی، تجهیزات پزشکی بخش تصویربرداری، نوسازی و بهسازی تاسیسات بیمارستان و بازسازی اتاق عمل بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته