دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«تبلیغات و رسانه» به نمایشگاه کتاب رسید

«تبلیغات و رسانه» به نمایشگاه کتاب رسید
کتاب «تبلیغات و رسانه» قرار است روش‌های جذب مخاطب برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب را واکاوی کند.
کد خبر : 911713

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب تبلیغات و رسانه نوشته زینب شکوهی طرقی است با مقدمه‌ای از یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده است.

در مقدمه این کتاب، احمدوند از نمایشگاه کتاب به عنوان یک نمایشگاه مهم در حوزه فرهنگ یاد کرده است و می‌نویسد: «اگر بپذیریم که زیست فرهنگی منوط به تبیین و ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی است و کتاب و کتابخوانی مسیر معرفت و شناخت و راه دسترسی به جوهره فرهنگی دینی و ملی، است بنابراین نمایشگاه کتاب رویدادی فرهنگی است که هر سال فرصتی استثنایی را فراهم می‌سازد تا همگان مخاطبین داخلی و بین المللی و به خصوص نسل جوان و بالاخص دانشگاهیان حوزویان و اهالی فکر و فرهنگ با آثار مکتوب منتشره و تازه‌های کتاب در رشته‌های مختلف، علمی، دینی فلسفی و ... آشنا شوند تا علاوه بر همه آثار برکات دینی و معنوی و نیز رونق اقتصاد، نشر زمینه تعالی فرهنگی جامعه بیش از پیش فراهم آید.»

همچنین نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است: «بهترین فرصت بود تا بگوییم می‌توانیم جمعیت کتاب دوست هرسال نمایشگاه کتاب را به جمعیت ۱۰ میلیونی کتاب بخر (برای کمک به صنعت نشر و استمرار چرخه فروش کتاب) و کتاب‌خوان (افزایش سواد عمومی و آگاهی جمعی) تبدیل کنیم؛ همین هدف هم برایمان کافی بود. قرار بود از یک رویداد شروع کنم، اما متوقف نشوم.»

مراسم رونمایی از این کتاب، امروز ساعت ۱۹ در محل نمایشگاه کتاب با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته