دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگوی آنا با وکیل تتلو بررسی شد؛

آیا تتلو آزاد می‌شود؟ /آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو

آیا تتلو آزاد می‌شود؟  آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو
الهام رحیمی‌فر وکیل پرونده امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) با بیان مواردی آخرین وضعیت پرونده موکل خود را تشریح کرد.
کد خبر : 910705

الهام رحیمی‌فر وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره سرنوشت پرونده تتلو، اظهار کرد: این قبیل پرونده‌ها طوری نیستند که بتوان درباره آن هیچ گونه پیش بینی انجام داد.

وی تصریح کرد: با وجود قابل پیش بینی نبودن رأیی که برای پرونده‌هایی مثل پرونده موکل فعلی‌ام امیر تتلو صادر می‌شود، ما وکلا موظف به دفاع با همه توان خویش از موکل خود هستیم و تصمیم نهایی نیز با مرجع قضایی خواهد بود.

وکیل تتلو خاطرنشان کرد: خبر جدیدی بعد از برگزاری آخرین جلسه دادگاه موکلم ندارم و حرف‌ها و دفاعیات خودم را در همان جلسه مطرح کردم و در حال حاضر منتظر اعلام نتیجه و اتخاذ تصمیم مقامات دادگاه هستیم.

رحیمی‌فر در ادامه تأکید کرد: هنوز زمان و فرجه قانونی برای اعلام نتیجه درباره پرونده موکلم امیرحسین مقصودلو (تتلو) وجود دارد و دادگاه هنوز تصمیم نگرفته است.

وی همچنین یادآور شد: خیلی برای من مهم است که با صحبت‌های خودم یا با هر مطلب جدیدی شرایط موکل خودم را تحت الشعاع قرار ندهم و باید اجازه بدهیم پروسه این چند روز تا صدور رأی دادگاه سپری شود.

وکیل تتلو اضافه کرد: هر گونه اظهارنظر زود هنگام ممکن است موجبات تضییع حقوق موکل را به دنبال داشته باشد و برای رعایت غبطه موکل ترجیح می‌دهم از این موضوع خودداری کنم.

رحیمی‌فر تصریح کرد: ما همیشه امیدوار هستیم که برای موکلمان در هر پرونده‌ای اتفاق خوبی بیوفتد و رأی خوبی صادر شود و برای تحقق این مسئله هم تلاش می‌کنیم و اینطور هم نیست که بگویم قطعا مجازات سنگین یا قطعا مجازات سبکی ممکن است اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: وقتی هنوز رأی نهایی دادگاه در خصوص پرونده موکلم امیر تتلو صادر نشده است، هر گونه پیش بینی و پیش داوری ممکن است سرنوشت موکل پرونده را تحت تأثیر قرار بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته